در پستهای قبلی، هشت ویژگی مهم پیامکهای تبلیغاتی اثربخش رو توضیح دادیم و حالا در این پست، یک ویژگی دیگه از ویژگیهای پیامک تبلیغی موفق رو بررسی میکنیم.
مشخصات کسبوکارت رو در پیامک بنویس!قرار دادن آدرس وبسایت یا لینک صفحهٔ فروشگاه در شبکههای اجتماعی، شمارهٔ تماس و آدرس (اگه مکان فیزیکی داری و مشتریها میتونن به محل فروشگاه یا کسبوکارت مراجعه کنن) میتونه دسترسی افراد به کسبوکارت رو آسونتر کنه و اعتبار برندت رو افزایش بده.
چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی:
برای شام برنامهات چیه؟پیتزاتو سفارش بده!«تحویل رایگان»فقط تا پایان امشب!پیتزا تیفانیشمارهٔ تماس…
امسال عید برنامهٔ سفرت چیه؟اگه تا فردا سفرتو رزرو کنی، تخفیف ۱۰ درصدی تورهای نوروزی ما رو دریافت میکنی!گشت نو – شمارهٔ تماس…
دورههای فشردهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگاعطای مدرک معتبرفقط با داشتن مدرک کارشناسی، میتونید در این دوره شرکت کنید!«ظرفیت محدود»برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.